Comanda rapida WhatsApp

Informatii

TERMENI

VANZATOR
Narpo.ro proprietate a S.C. Narpo-Consult S.R.L persoana juridica, avand sediul social in Bucuresti, str. Orsova, nr 6, Bl. G1, Sc. C, Ap. 38, fiind inregistrata cu nr. de ordine la Registrul Comertului J40/1515/2003, cod unic de inregistrare fiscala (CUI) RO15182164, cont IBAN – RO11RZBR0000060015086993deschis la Raiffeisen Bank, Agentia Mihalache

CUMPARATOR
Orice entitate fizica sau juridica care isi face un cont pe site-ul Narpo.ro si efectueaza o comanda.

CONT
Sectiunea din site care se compune dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite cumparatorului transmiterea comenzii si care contine informatii despre client/cumparator.

COMANDA ON-LINE
Este o forma electronica de comunicare intre vanzator si cumparator, prin care cumparatorul isi manifesta intentia de a achizitiona un produs de la vanzator.

CONTRACT ON-LINE
Acord incheiat la distanta intre vanzator si cumparator fara a fi necesara prezenta fizica simultana.

NEWSLETTER
Buletin de informare periodic, in format electronic, trimis prin posta electronica (e-mail sau sms), ce contine informatii despre produsele comercializate , reducerile si promotiile care au loc pe site-ul Narpo.ro

TAXA DE TIMBRU VERDE
Valoare exprimata in lei platita de producator menita sa acopere costurile cu preluarea, colectarea, transportul si valorificarea sau reciclarea deseurilor.

 

LIVRAREA COMENZILOR

Narpo.ro va pune la dispozitie doua modalitati de livrare a produselor comandate:

  • Curierat rapid – termenul de livrare depinde de statusul afisat in dreptul fiecarui produs: 
    - IN STOC - 24 ore oriunde in Romania fara km suplimentari
    - IN STOC FURNIZOR - 2-5 zile lucratoare
    - LA COMANDA - 2-15 zile lucratoare

Avand in vedere disponibilitatea stocurilor si din dorinta de a fi cat mai promti si de a scurta termenele de livrare este posibil ca o comanda compusa din mai multe produse sa fie livrata din depozite diferite si astfel exista posibilitatea ca produsele comandate sa ajunga la dumneavoastra in mai multe etape.

MODALITATI DE PLATA

Plata ramburs cu numerar la livrare
Plata comenzilor se va face cu numerar, in momentul receptionarii produselor, direct de la reprezentantul firmei de curierat care va emite chitanta aferenta incasarii!

Plata prin OP (ordin de plata)
Plata prin ordin de plata se va face in baza Facturii Proforme emise de Narpo.ro dupa efectuarea si finalizarea comenzii, in conturile Narpo.ro

Date necesare:

S.C. NARPO-CONSULT S.R.L
Capital social: 200 Lei
Bucuresti, str. Orsova, nr 6, Bl. G1, Sc. C, Ap. 38

Email: office@narpo.ro
Telefon: 0747287471 / 0771371613
CUI: RO15182164

J40/1515/2003

Cont IBAN – RO11RZBR0000060015086993
Banca: Raiffeisen Bank

PRET

Toate preturile prezentate pe site-ul Narpo.ro sunt exprimate in RON si includ T.V.A(20% sau 5%).

DISCOUNT-URI, REDUCERI, PROMOTII

Discount-urile, reducerile si promotiile nu sunt cumulative. Se pastreaza intotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare. Narpo.ro isi rezerva dreptul de a modifica discount-urile, reducerile si promotiile fara o notificare in prealabil.

GARANTIA

Difera de la un produs la altul in functie de conditiile specificate de Importator/Producator. Informatiile cu privire la garantie le veti gasi in pagina de prezentare a fiecarui produs. Astfel garantia este cuprinsa intre 24 luni pentru unele produse, pana la 30 zile pentru alte produse, sau chiar nu exista.
Narpo.ro pune la dispozitia consumatorilor sai certificate de garantie conform legislatiei in vigoare pentru toate produsele comercializate.

Garantia se acorda diferit si in functie de perioada in care s-a depistat defectiunea astfel:

  • daca la primirea produsului, acesta se defecteaza, sau nu a functionat de loc, a fost primit incomplet, sau prezinta defecte de aspect, va rugam sa ne anuntati in termen de 48 ore pentru a va inlocui produsul cu un altul nou;
  • daca insa acesta se defecteaza ulterior acestui termen dar produsul se afla in perioada de garantie, va rugam sa va adresati direct catre Importator/Producator in spatiile de servicii puse la dispozitie de acesta, transportul produsului inapoi la Producator/Importator fiind ordonat de catre client direct.
  • ATENTIE: NU DETERIORATI AMBALAJUL PRINCIPAL LA DESCHIDEREA PRODUSULUI.

Pentru a putea returna produsul anuntat in termen de 48 ore, acesta trebuie sa fie ambalat corespunzator in ambalajul propriu impreuna cu toate accesorile, certificatul de garantie si factura.

Nu fac obiectul garantiilor produsele returnate fara ambalaj. Pentru a returna produsul pentru reparatii, clientul se va adresa unitatii inscrise pe certificatul de garantie si va respecta conditiile cerute de acesta, conditii puse in vedere clientului la cumparare pe certificatul de garantie.

Nu fac obiectul garantiei produsele defectate din cauza utilizarii necorespunzatoare sau a folosirii acestora in alte scopuri decat cele pentru care au fost proiectate, sau din cauza interventiilor asupra lor de catre persoane neautorizate.

Orice problema sesizata in 48 ore se va solutiona in termen de 15 zile lucratoare in conditiile in care este posibila inlocuirea produsului.

Narpo.ro nu-si asuma nici o responsabilitate in cazul incapacitatii importatorului sau producatorului de a gestiona garantiile, de asemenea, nu acordam despagubiri morale sau de alta natura pentru produsele care nu se mai gasesc si nu pot fi livrate.
Pentru orice problema legata de garantia produselor va rugam sa ne contactati prin email la adresa : office@narpo.ro

DREPTUL DE RETRAGERE

Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând:

  • de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor (în cazul unui contract de vânzare) sau
  • de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a ultimului produs (în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singură comandă şi livrate separat) sau
  • de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a ultimului lot sau a ultimei piese (în cazul unui contract privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părţi) sau
  • de la ziua la care intraţi, dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dv., în posesia fizică a primului produs (în cazul unui contract pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată)

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail.

Produsul pe care doriti sa-l returnati trebuie sa fie intr-o stare identica cu cel pe care l-ati primit. Produsul nu trebuie sa prezinte urme de uzura, sa fi fost folosit. Produsul trebuie sa fie in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit.
Daca produsul returnat a fost folosit si este intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca produs nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pt readucerea la stadiul initial sau pt a compensa diferenta de pret rezultata din valoarea de vanzare a produsului ca produs second-hand(folosit) si valoarea de vanzare a produsului ca produs nou.

Costurile directe legate de returnarea produselor sunt suportate de catre consumator.

Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dv., inclusiv costurile livrării(daca este cazul), cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

 

REFUZ RIDICARE COLET

Clientul nu poate refuza ridicarea unui colet sosit la adresa de livrare decat daca acesta are urme vizibile de deteriorare care ar putea afecta continutul coletului. Refuzul de a ridica un colet sosit la adresa din comanda sau de a plati rambursul aferent, il pune pe client in situatia de a cumpara in alte ocazii numai prin achitarea integrala a facturii proforme fara a mai avea posibilitatea de a plati produsele comandate prin ramburs.

 

CONDITII SI PROCEDURA DE RETURNARE A PRODUSULUI

Daca produsul comandat este diferit de ceea ce v-ati dorit sau va razganditi dupa ce l-ati cumparat, il puteti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului,  consumatorul avand dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Costurile de curierat pentru returnarea produsului sunt in totalitate in sarcina cumparatorului.

Se va returna doar pretul produsului. Costurile de curierat nu se returneaza.
Daca la cumparare ati beneficiat de curierat gratuit, costurile de curierat pe care le-am suportat noi, vor fi scazute din valoarea returnata.
Daca in termen de 48 de ore de la primirea produsului identificati defecte sau nepotriviri, produsul se inlocuieste pe cheltuiala noastra.

Conditii de returnare
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (fara urme ale utilizarii, nedeteriorate si curate, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit) si sa fie insotite de o copie a formularului de retur si de o copie dupa factura de achizitie(formularul de retur il primiti prin email la solicitarea dumneavoastra – office@narpo.ro). ATENTIE NU DETERIORATI AMBALAJUL PRINCIPAL LA DESCHIDEREA PRODUSULUI.
Va rugam sa pastrati ambalajele sau elementele de prezentare (dupa caz).
Produsele trebuie returnate in ambalajul sau prezentarea in care le-ati primit.

Procedura de returnare Pentru returnarea produselor, va rugam sa ne contactati pe adresa de mail office@narpo.ro sau telefonic la numarul 0747287471 sau 0771371613 pentru a ne anunta eventuala nemultumire si dorinta de a ne trimite inapoi produsul. Daca ne contactati pe email, in termen de 1 zi lucratoare va vom contacta telefonic. Daca nu sunteti sunat(a) de catre noi in termenul de mai sus, poate fi din motive tehnice sau motive obiective, care tin de comunicatiile electronice si de alti factori (ex. nu am primit mail-ul dumneavoastra). Daca se intampla acest lucru, va rugam sa ne contactati telefonic pe numarul 0747287471 sau 0771371613 , pentru a primi un formular de retur pe adresa dvs. de email.
Expedierea o veti face prin  firma de curierat pe care o doriti. Va recomandam sa utilizati servicii de curierat care permit urmarirea coletului.
Nu suntem raspunzatori pentru coletele pierdute pe drumul catre noi.
Produsele vor fi ambalate cat se poate de bine pentru a nu permite deteriorarea lor pe durata transportului.
Va rugam sa va asigurati prin calitatea ambalajului si impachetarii ca produsul ajunge inapoi la noi in perfecta stare.

Restituirea banilor
In momentul in care am primit produsul returnat se va verifica starea acestuia, iar daca aceasta corespunde cerintelor amintite mai sus, va vom contacta imediat pentru emiterea facturii de retur si pentru a ne comunica prin ce metoda doriti sa primiti banii.(Factor postal, cont bancar).
Viramentul bancar catre contul pe care ni l-ati dat va fi facut dupa parcurgerea pasilor mai sus amintiti, confirmarea platii putand fi ceruta prin mail de la noi. Responsabilitatea asupra corectitudinii contului bancar apartine in intregime clientului. Nu ne asumam si nu ni se poate imputa nici o dauna sau pierdere produsa de virarea banilor intr-un cont incorect sau blocat, atata vreme cat viramentul se face in contul care ne-a fost transmis.

Observatii:
Deteriorarea produselor poate conduce la refuzarea returului.
Echipa Narpo.ro isi rezerva dreptul de a percepe o taxa suplimentara ce poate varia  intre 0 - 50 % din valoarea produsului, pentru produsele returnate cu defectiuni sau ambalajul deteriorat, valoare ce va  fi folosita pentru readucerea la starea initiala a acestuia.

Pentru alte informatii si detalii nu ezitati sa ne contactati la Tel. 0747287471 sau 0771371613

Va multumim!