TERMENI
VANZATOR
Narpo.ro proprietate a S.C. Narpo-Consult S.R.L persoana juridica, avand sediul social in Bucuresti, str. Orsova, nr 6, Bl. G1, Sc. C, Ap. 38, fiind inregistrata cu nr. de ordine la Registrul Comertului J40/1515/2003, cod unic de inregistrare fiscala (CUI) RO15182164, cont IBAN – RO11RZBR0000060015086993deschis la Raiffeisen Bank, Agentia Mihalache
CUMPARATOR
Orice entitate fizica sau juridica care isi face un cont pe site-ul Narpo.ro si efectueaza o comanda.
CONT
Sectiunea din site care se compune dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite cumparatorului transmiterea comenzii si care contine informatii despre client/cumparator.
COMANDA ON-LINE
Este o forma electronica de comunicare intre vanzator si cumparator, prin care cumparatorul isi manifesta intentia de a achizitiona un produs de la vanzator.
CONTRACT ON-LINE
Acord incheiat la distanta intre vanzator si cumparator fara a fi necesara prezenta fizica simultana.
NEWSLETTER
Buletin de informare periodic, in format electronic, trimis prin posta electronica (e-mail sau sms), ce contine informatii despre produsele comercializate , reducerile si promotiile care au loc pe site-ul Narpo.ro
TAXA DE TIMBRU VERDE
Valoare exprimata in lei platita de producator menita sa acopere costurile cu preluarea, colectarea, transportul si valorificarea sau reciclarea deseurilor.
LIVRAREA COMENZILOR
Narpo.ro va pune la dispozitie doua modalitati de livrare a produselor comandate:
- Curierat rapid – termenul de livrare depinde de statusul afisat in dreptul fiecarui produs:
- IN STOC - maxim 1-3 zile lucratoare oriunde in Romania fara km suplimentari
- IN STOC FURNIZOR - 3-6 zile lucratoare
- LA COMANDA - 3-15 zile lucratoare - Predare personala - Ridicarea produselor de la punctul de lucru afisat in sectiunea "Magazinele noastre" doar in baza comenzii plasate pe site-ul narpo.ro
Comenzile trebuiesc confirmate telefonic pentru a fi siguri ca vom livra in cel mai scurt timp produsele la adresa indicata de catre client. Nu se vor onora decat comenzile confirmate telefonic.
Procesarea comenzilor in perioada sarbatorilor
In perioada sarbatorilor de Paste, de iarna, a evenimentului Black Friday, precum si pe toata durata altor campanii ale companiei, procesarea unei comenzi precum si livrarea acesteia poate dura intre 7-10 zile lucratoare, dar nu mai mult de 15 zile de la data confirmarii comenzii.
Avand in vedere disponibilitatea stocurilor si din dorinta de a fi cat mai promti si de a scurta termenele de livrare este posibil ca o comanda compusa din mai multe produse sa fie livrata din depozite diferite si astfel exista posibilitatea ca produsele comandate sa ajunga la dumneavoastra in mai multe etape.
REDUCERI
Toate reducerile afisate pe site-ul https://www.narpo.ro sunt valabile in limita stocului existent de produse. Aceste reduceri pot fi modificate oricand de catre Narpo.ro fara un anunt in prealabil.
MODALITATI DE PLATA
Plata ramburs cu numerar la livrare
Plata comenzilor se va face cu numerar, in momentul receptionarii produselor, direct de la reprezentantul firmei de curierat care va emite chitanta aferenta incasarii!
Plata prin OP (ordin de plata)
Plata prin ordin de plata se va face in baza Facturii Proforme emise de Narpo.ro dupa efectuarea si finalizarea comenzii, in conturile Narpo.ro
Plata cu cardul
Online in rate egale fara dobanda prin card de cumparaturi.
Dupa ce veti introduce numarul de card in pagina procesatorului de plati, sistemul va detecta automat daca este un card eligibil pentru plata in rate, la una din bancile agreate de catre magazin si va afisa o lista de unde puteti alege numarul de rate dorit.
Online prin card bancar (Visa/Mastercard/Maestro)
Magazinul online Narpo.ro foloseste pentru tranzactiile online serviciile Raiffeisen Bank/EuPlatesc. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2). Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor prin Internet. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul bancii, magazinul nostru nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
Prin card de credit emis de Banca Transilvania (Programul Star BT)
Acum e mai usor sa-ti cumperi tot ce iti doresti cu cardul STAR de la Banca Transilvania.
Ti-ai ales produsul dorit? Cu cardul STAR poti sa platesti in 6 RATE fara dobanda.
Sunt incluse in programul STAR Card cardurile de cumparaturi: STAR Forte, STAR Forte pentru Medici, STAR Gold, Visa Gold BT-Rotary, STAR Platinum,Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, BT Flying Blue Classic si BT Flying Blue Premium.
Daca nu ai unul dintre cardurile din programul STAR aplica aici ( http://www.starbt.ro/star-forte/?utm_source=afiliat&utm_medium=banner&utm_campaign=siteuri-partenere ) si platile online devin mai simple ca oricand:
Rate fara dobanda perioada de gratie de pana la 56 de zile
comision zero la toate cumparaturile plati sigure pe internet
Intra pe www.starbt.ro si afla toate avantajele programului STAR.
0800 80 2273(CARD) Apel gratuit din orice retea nationala, fixa sau mobila
*8028 Apelabil din orice retea nationala, fixa si mobila
0264.594.337 Apelabil din orice retea, inclusiv international
Prin card de credit emis de BRD Finance
Uita de timpul petrecut in trafic si de aglomeratia din magazine ! Prin cardurile BRD Finance planurile prind viata direct din confortul casei tale, cu doar un click :
- alegi produsele dorite
- alegi optiunea de plata potrivita nevoilor tale si platesti rapid si in deplina siguranta :
a) plata cu perioada de gratie de pana la 47 de zile : 0% dobanda pe parcursul perioadei de gratie, 0% comision pentru tranzactia efectuata.
b) plata in rate cu 0% dobanda, alegand durata de rambursare potrivita bugetului tau si beneficiind de 0% comision pentru tranzactia efectuata.
Consulta detalii complete despre cardurile BRD Finance participante si optiunile de plata, precum si exemple reprezentative de rambursare, pe www.brdfinance.ro.
Prin card de credit emis de Alpha Bank
Optiunea de plata in rate cu 0% dobanda prin cardul tau de credit de la Alpha Bank (AlphaCard Visa Credit, AlphaCard Visa Gold si Alpha MasterCard Credit)
Acest serviciu oferit de Alpha Bank permite detinatorilor de carduri de credit in lei emise de banca sa beneficieze de o solutie de plata in rate flexibila pentru bunurile/serviciile achizitionate cu cardurile de credit de la comerciantii afiliati acestui serviciu.
· Confortabil - Tot ce trebuie sa faci este sa selectezi numarul de rate in care doresti sa rambursezi contravaloarea comenzii. Tranzactia se va efectua in numarul de rate ales de tine exact la momentul efectuarii platii;
Convenabil - Pentru a beneficia de 0% dobanda, trebuie sa platesti lunar rata aferenta, egala cu costul bunurilor impartit la numarul de luni ales pentru plata. Daca sunt efectuate si alte tipuri de tranzactii, este necesara plata in intregime a sumei lunare datorate pentru a beneficia de dobanda 0%;
· Flexibil - Poti alege plata in rate ori de cate ori doresti in limita liniei de credit aferenta cardului tau. Pe masura ce rambursezi ratele lunare, sumele rambursate devin din nou disponibile pe contul tau de card;
· Accesibil - Esti liber sa folosesti oricand plata in rate in orice magazin partener; ai libertatea sa alegi numarul de rate care ti se potriveste cel mai bine;
· Transparent - Extrasul de cont de card emis lunar iti va arata de fiecare data ce rata trebuie sa platesti pentru luna curenta si suma ratelor viitoare ramase de platit.
Prin credit card emis de Garanti BBVA
Bonus Card de la Garanti BBVA îţi oferă posibilitatea de a face cumpărături în 6 rate fără dobândă*
În plus, cu cât vei utiliza mai mult Bonus Card pentru plățile tale, cu atât vei acumula mai mult bonus. Fiecare punct de bonus valorează 1 RON si poate fi utilizat la tranzactiile viitoare.
Cu Bonus Card, poţi face cumpărături online extra-sigure, având la dispoziţie un extra-filtru de securitate: 3D Secure. Acesta îţi permite să confirmi toate plăţile efectuate online, printr-un cod de securitate primit pe telefonul tău. Pentru orice tranzacție online primești notificare SMS. Astfel, știi mereu ce sume se tranzacționează cu cardul tău.
Nu ai încă Bonus Card? Aplică direct online pe bonuscard.ro sau sună la Serviciul de Relaţii Clienți la numerele de telefon: 0800 80 1234 si (+40 21) 200 9494 (număr cu tarif normal, apelabil din orice reţea de telefonie).
*pentru plata integrală a datoriei curente”
Prin card de credit emis de First Bank
Anul acesta se poarta cumparaturile fara griji!
Plateste prin cardul tau de credit pe website narpo.ro si poti beneficia de 6 rate fara dobanda!
Daca esti posesorul unui card de credit emis de First Bank pentru persoane fizice sau persoane juridice poti solicita plata in rate direct online la magazinele afilitate serviciului „Eu Platesc”. Tipurile de carduri de credit emise de Piraeus Bank sub sigla Visa si participante la acest program sunt:
· Visa Franklin
· Visa Exclusive Gold
· Visa Business Standard
· Visa Business Gold
Pentru a plati online cu cardul in rate trebuie sa:
- Alegi optiunea de plata "Online prin card bancar”
- Introduci datele cardului
- Specifici numarul de rate dorit.
Platile online se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" furnizat de Visa care asigura tranzactiilor on-line un nivel sporit de securitate.
Aplica acum pentru un card de cumparaturi First Bank pe https://www.firstbank.ro/ sau contacteaza-ne la 021 303 69 69!
Start la cumparaturi !
Date necesare:
S.C. NARPO-CONSULT S.R.L
Capital social: 200 Lei
Bucuresti, str. Orsova, nr 6, Bl. G1, Sc. C, Ap. 38
Email: [email protected]
Telefon: 021-555-6960
CUI: RO15182164
J40/1515/2003
Cont IBAN – RO11RZBR0000060015086993
Banca: Raiffeisen Bank
PRET
Toate preturile prezentate pe site-ul Narpo.ro sunt exprimate in RON si includ TVA
DISCOUNT-URI, REDUCERI, PROMOTII
Discount-urile, reducerile si promotiile nu sunt cumulative. Se pastreaza intotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare. Narpo.ro isi rezerva dreptul de a modifica discount-urile, reducerile si promotiile fara o notificare in prealabil.
REFUZ RIDICARE COLET
Clientul nu poate refuza ridicarea unui colet sosit la adresa de livrare decat daca acesta are urme vizibile de deteriorare care ar putea afecta continutul coletului. Refuzul de a ridica un colet sosit la adresa din comanda sau de a plati rambursul aferent, il pune pe client in situatia de a cumpara in alte ocazii numai prin achitarea integrala a facturii proforme fara a mai avea posibilitatea de a plati produsele comandate prin ramburs.
GARANTIA
Toate produsele comercializare pe narpo.ro vin insotite de factura, bon fiscal si certificat de garantie.
Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile OUG nr.140/2021 si cu OG 21/1992(r2) si completata privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.
Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie.
Produsele defecte in garantie, se inlocuiesc sau se repara, dupa caz, in conformitate cu politica de service a producatorilor si respectand legislatia in vigoare.
Termenul maxim de remediere a garantiei este de 15 zile calendaristice.
Termenul de garantie curge de la data inscrisa pe bonul si/sau factura de vanzare a marfurilor.
Garantia pentru persoanele juridice este de 12 luni de la data achizitiei.
Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu produsul/produsele in cauza, urmatoarele documente:
- Factura de achizitie sau bonul fiscal emisa de catre S.C. NARPO-CONSULT S.R.L.
- Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare
Lista unitatilor specializate de service este mentionata in certficatul de garantie emis de producatorii marcilor. Acest certificat a fost intocmit cu respectarea prevederilor OUG nr.140/2021 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si din O.G. Nr. 21/1992 actualizata privind protectia consumatorilor.
NOTA. In cazul in care produsul reclamat la garantie s-a comercializat in set/kit atunci trebuie predat in aceeasi forma.
EXCEPTII GARANTIE:
Narpo.ro nu isi asuma raspunderea garantiei iar aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
- modificari sau interventii neautorizate asupra produselor, facute de catre client sau de catre terti;
- utilizarea produselor în regim de suprasarcină îndelungată sau în alt regim decât cel pentru care a fost conceput(utilizarea produselor hobby în regim profesional), folosirea acestora în afara parametrilor privind planeitatea şi curba de lucru recomandată de producător, funcţionarea motoarelor termice fără a avea asigurat un nivel optim de răcire;
- defectiuni survenite ca urmare a supratensiunilor din retea, a descarcarilor electrice din atmosfera sau a contaminarii cu lichide sau materii straine;
- instalare neconforma cu instructiunile productorului, scrise in limba romana, aflate in ambalajul produsului in momentul vanzarii;
- utilizarea produsului în alte scopuri decât cele pentru care a fost proiectat şi fabricat, in alt mod sau in alt mediu decat cel recomandat de producator sau folosirea acestuia în alt domeniu de utilizare, decât cel înscris în prezentul certificat;
- expunerea produselor, ulterior datei vanzarii, la: incendii, lovituri, inundatii, cutremure, si/sau alte incidente tinand de cazurile de forta majora, asa cum sunt ele definite de legea romana;
- transport si manipulari defectuoase, suprapunerea peste produse a unor greutati pe durata transportului, deteriorari si loviri accidentale ori survenite ca urmare a unor accidente;
- utilizarea unor accesorii incompatibile cu produsul şi care influenţează modul de funcţionare, performanţele şi durabilitatea acestuia;
- produsele care au urme de, deteriorari mecanice, lovituri, deformari, rupturi, indoituri sau au fost utilizate in alte scopuri decat mentiunile si indicatiile existente in manualele lor de utilizare nu fac obiectul garantiei.
Uzura normala, reglajele periodice şi consumabilele nu fac obiectul garantiei!
Asigurarea garantiei se face de centrele de service autorizate de producatorul produselor sau de importatorul lor dupa caz. In situatia in care societatea noastra nu este autorizata sa presteze actiuni de service, acestea se vor repara doar de centrele autorizate de producator sau de importatorul autorizat al produselor.
In cazul in care intampinati dificultati in solutionarea garantiei la centrele de service autorizate va rugam sa ne contactati telefonic sau in scris la [email protected].
RETURUL
Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile - conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere". Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul (vanzatorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris la adresa de e-mail [email protected]
Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice. In cazul persoanelor juridice(acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul cu privire la acceptarea returului produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur. Dreptul de retragere in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului. In cazul comenzilor care au beneficiat de livrare gratuita (conform termenilor de pe www.narpo.ro) si ulterior sunt returnate partial (valoarea comenzii scade sub valoarea de gratuitate livrare) sau total, taxa de livrare acordata initial cu titlu gratuit, este suportata de client.
Returul se va face prin aceiasi modalitate ca la expediere, prin curierat rapid la adresa: Bulevardul Maresal Alexandru Averescu, nr. 8-10, corp C, demisol, sector 1, Bucuresti. Produsele returnate trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport. Nu solicitati contravaloarea produselor returnate in sistem ramburs. Acestea se vor returna dupa receptionarea produselor de catre reprezentantii nostri.
Narpo.ro nu va ingradeste dreptul la retur conform OUG 34. Dupa ce vom receptiona returul in depozitul nostru vom verifica starea produselor returnate. Ulterior va vom comunica statusul returului.
Produsele se trimit in aceeasi stare in care a fost livrate, cu ambalajele intacte cu etichetele si inscriptionarile specifice, fara urme de folosire, fara zgarieturi, deformari mecanice, vopsea sarita, etc., fara nici o urma de deteriorare sau modificare a starii lor initiale. In caz contrar returul nu se va accepta si produsul va fi returnat, cu plata transportului la destinatar.
Daca produsele returnate:
- au ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
- nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
- sunt lipsite de accesoriile si componentele originale
- prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura, atunci, in aceste situatii descrise mai sus vi se va comunica(daca exista) si costul aducerii acestora la conformitate pentru a putea fi repuse in vanzare.
Nu se pot returna fara temei produse cu motor termic care au fost folosite, produse in care se pun consumabile sau produse care prin folosirea lor nu se mai pot comercializa ca si produse noi, produse care au fost folosite si alimentate cu benzina si ulei, daca motivul returului tine de alte aspecte decat functionarea incorecta, necorespunzatoare, nerespectarea caracteristicilor tehnice, sau poza necorespunzatoare cu produsul prezentate in pagina de produs.
Pentru alte informatii si detalii nu ezitati sa ne contactati la Tel. 021-555-6960
Va multumim!