GARANTIA
Toate produsele comercializare pe narpo.ro vin insotite de factura, bon fiscal si certificat de garantie.
Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile OUG nr.140/2021 si cu OG 21/1992(r2) si completata privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.
Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie.
Produsele defecte in garantie, se inlocuiesc sau se repara, dupa caz, in conformitate cu politica de service a producatorilor si respectand legislatia in vigoare.
Termenul maxim de remediere a garantiei este de 15 zile calendaristice.
Termenul de garantie curge de la data inscrisa pe bonul si/sau factura de vanzare a marfurilor.
Garantia pentru persoanele juridice este de 12 luni de la data achizitiei.
Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu produsul/produsele in cauza, urmatoarele documente:
- Factura de achizitie sau bonul fiscal emisa de catre S.C. NARPO-CONSULT S.R.L.
- Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare
Lista unitatilor specializate de service este mentionata in certficatul de garantie emis de producatorii marcilor. Acest certificat a fost intocmit cu respectarea prevederilor OUG nr.140/2021 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si din O.G. Nr. 21/1992 actualizata privind protectia consumatorilor.
NOTA. In cazul in care produsul reclamat la garantie s-a comercializat in set/kit atunci trebuie predat in aceeasi forma.
EXCEPTII GARANTIE:
Narpo.ro nu isi asuma raspunderea garantiei iar aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
- modificari sau interventii neautorizate asupra produselor, facute de catre client sau de catre terti;
- utilizarea produselor în regim de suprasarcină îndelungată sau în alt regim decât cel pentru care a fost conceput(utilizarea produselor hobby în regim profesional), folosirea acestora în afara parametrilor privind planeitatea şi curba de lucru recomandată de producător, funcţionarea motoarelor termice fără a avea asigurat un nivel optim de răcire;
- defectiuni survenite ca urmare a supratensiunilor din retea, a descarcarilor electrice din atmosfera sau a contaminarii cu lichide sau materii straine;
- instalare neconforma cu instructiunile productorului, scrise in limba romana, aflate in ambalajul produsului in momentul vanzarii;
- utilizarea produsului în alte scopuri decât cele pentru care a fost proiectat şi fabricat, in alt mod sau in alt mediu decat cel recomandat de producator sau folosirea acestuia în alt domeniu de utilizare, decât cel înscris în prezentul certificat;
- expunerea produselor, ulterior datei vanzarii, la: incendii, lovituri, inundatii, cutremure, si/sau alte incidente tinand de cazurile de forta majora, asa cum sunt ele definite de legea romana;
- transport si manipulari defectuoase, suprapunerea peste produse a unor greutati pe durata transportului, deteriorari si loviri accidentale ori survenite ca urmare a unor accidente;
- utilizarea unor accesorii incompatibile cu produsul şi care influenţează modul de funcţionare, performanţele şi durabilitatea acestuia;
- produsele care au urme de, deteriorari mecanice, lovituri, deformari, rupturi, indoituri sau au fost utilizate in alte scopuri decat mentiunile si indicatiile existente in manualele lor de utilizare nu fac obiectul garantiei.
Uzura normala, reglajele periodice şi consumabilele nu fac obiectul garantiei!
Asigurarea garantiei se face de centrele de service autorizate de producatorul produselor sau de importatorul lor dupa caz. In situatia in care societatea noastra nu este autorizata sa presteze actiuni de service, acestea se vor repara doar de centrele autorizate de producator sau de importatorul autorizat al produselor.
In cazul in care intampinati dificultati in solutionarea garantiei la centrele de service autorizate va rugam sa ne contactati telefonic sau in scris la vanzari@narpo.ro.
RETURUL
Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile - conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere". Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul (vanzatorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris la adresa de e-mail comenzi@narpo.ro
Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice. In cazul persoanelor juridice(acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul cu privire la acceptarea returului produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur. Dreptul de retragere in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului. In cazul comenzilor care au beneficiat de livrare gratuita (conform termenilor de pe www.narpo.ro) si ulterior sunt returnate partial (valoarea comenzii scade sub valoarea de gratuitate livrare) sau total, taxa de livrare acordata initial cu titlu gratuit, este suportata de client.
Returul se va face prin aceiasi modalitate ca la expediere, prin curierat rapid la adresa: Bulevardul Maresal Alexandru Averescu, nr. 8-10, corp C, demisol, sector 1, Bucuresti. Produsele returnate trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport. Nu solicitati contravaloarea produselor returnate in sistem ramburs. Acestea se vor returna dupa receptionarea produselor de catre reprezentantii nostri.
Narpo.ro nu va ingradeste dreptul la retur conform OUG 34. Dupa ce vom receptiona returul in depozitul nostru vom verifica starea produselor returnate. Ulterior va vom comunica statusul returului.
Produsele se trimit in aceeasi stare in care a fost livrate, cu ambalajele intacte cu etichetele si inscriptionarile specifice, fara urme de folosire, fara zgarieturi, deformari mecanice, vopsea sarita, etc., fara nici o urma de deteriorare sau modificare a starii lor initiale. In caz contrar returul nu se va accepta si produsul va fi returnat, cu plata transportului la destinatar.
Daca produsele returnate:
- au ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
- nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
- sunt lipsite de accesoriile si componentele originale
- prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura, atunci, in aceste situatii descrise mai sus vi se va comunica(daca exista) si costul aducerii acestora la conformitate pentru a putea fi repuse in vanzare.
Nu se pot returna fara temei produse cu motor termic care au fost folosite, produse in care se pun consumabile sau produse care prin folosirea lor nu se mai pot comercializa ca si produse noi, produse care au fost folosite si alimentate cu benzina si ulei, daca motivul returului tine de alte aspecte decat functionarea incorecta, necorespunzatoare, nerespectarea caracteristicilor tehnice, sau poza necorespunzatoare cu produsul prezentate in pagina de produs.